De uitnodiging van 26 april 2021 voor de Algemene Vergadering van Pidpa van 18 juni 2021, op afstand, bevat volgende agendapunten en bijhorende documentatie nodig voor het onderzoek van de agendapunten:
Aan de gemeenteraad wordt voorgesteld om deze agendapunten goed te keuren.
Het verslag van de raad van bestuur over het jaar 2020, de jaarrekening over het boekjaar 2020 en het verslag van de commissaris worden goedgekeurd.
Het verlenen van kwijting aan de bestuurders en de commissaris over het boekjaar 2020, wordt goedgekeurd.
Goedkeuring wordt verleend aan de toetredingen/uitbreidingen van de opdracht conform de documenten in bijlage.
Goedkeuring wordt verleend aan de benoemingen conform de documenten in bijlage .
Aan de vertegenwoordiger wordt de opdracht gegeven om op de Algemene Vergadering van 18 juni 2021, overeenkomstig deze beslissing te stemmen evenals op elke andere Algemene Vergadering die wordt samengeroepen ter behandeling van deze agendapunten.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gelast met de uitvoering van dit besluit en zal een afschrift van deze beslissing bezorgen aan Pidpa, Desguinlei 246 te 2018 Antwerpen.